Regulamin
Regulamin sklepu internetowego n2studio.pl (dalej jako “Regulamin”).
§1. Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady dokonywania sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość w sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.n2studio.pl (dalej jako „Sklep”).
-
Organizatorem Sklepu jest Nikolaos Karampotis prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą TNF Nikolaos Karampotis, ul. Klonowa 1471, 43-385, NIP: 5472155066, REGON: 362949695, telefon: 501 142 976 (dalej jako „Sprzedawca”).
-
Klientem Sklepu może być osoba fizyczna pełnoletnia, osoba prawna, a także jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przyznano zdolność prawną (dalej jako „Kupujący”). Klientem sklepu może być w szczególności konsument, który zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn.zm.; dalej jako „Kodeks cywilny”) rozumiany jest jako osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej jako „Konsument”).
-
Postanowienia Regulaminu dotyczące Konsumentów, zwłaszcza § 6 i § 7, stosuje się również do przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną, zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tego przedsiębiorcy charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej (dalej jako „Konsument-Przedsiębiorca”).
-
Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu: www.n2studio.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
-
Korzystanie ze Sklepu możliwe jest po spełnieniu następujących wymagań technicznych:
-
dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet;
-
prawidłowo skonfigurowana przeglądarka internetowa Internet Explorer 7, FireFox 3, Opera 9, Chrome 10 lub nowsze ich wersje;
-
minimalna rozdzielczość ekranu 320px;
-
aktywne konto poczty elektronicznej.
-
-
Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies w związku z gromadzeniem informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu w celu utrzymania sesji Klienta po zalogowaniu bez konieczności ponownego logowania na każdej podstronie Sklepu oraz w celu tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu wymaga akceptacji niektórych plików cookie przez przeglądarkę Klienta zgodnie z § 8 poniżej.
§2 Rejestracja w Sklepie
-
Kupujący może korzystać ze Sklepu:
-
po zarejestrowaniu swojego konta w Sklepie za pośrednictwem formularza rejestracyjnego w zakresie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, utworzenie konta Klienta opatrzonego loginem i hasłem oraz akceptację Regulaminu Sklepu. Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą; albo
-
jako „Gość” - klient niezarejestrowany, po wypełnienia formularza danych niezbędnych do realizacji zamówienia i akceptację Regulaminu Sklepu.
-
-
Dane osobowe przekazane przez Klienta Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzu rejestracji danych, określonych jako obowiązkowe uniemożliwia rejestrację i założenie konta lub realizację zamówienia w przypadku klientów niezarejestrowanych.
-
Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Kupujących innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Kupującego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Kupującego przepisów prawa.
-
Klient zarejestrowany jest zobowiązany każdorazowo do poinformowania Sprzedawcy o zmianie adresu e-mail lub adresu/adresów do dostawy, dokonując aktualizacji danych w sekcji „Moje konto”, aby każde kolejne zamówienie złożone przez niego mogło zostać przekazane do poprawnej realizacji.
-
Klient może w każdej chwili zrezygnować z konta w Sklepie poprzez przesłanie e-maila bez treści z wpisanym tytułem "Usunięcie konta" wysłanego z adresu, który został podany przy zakładaniu konta. Konto oraz wszelkie dane z nim związane zostaną trwale i nieodwracalnie usunięte z bazy danych Sprzedawcy w ciągu 7 dni roboczych. Po ich usunięciu Klient otrzymuje potwierdzenie usunięcia konta.
-
§3 Dokonywanie zakupów
-
Prezentacja towarów w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, ma charakter zaproszenia do zawarcia umowy i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
-
Wszystkie ceny towarów prezentowanych w Sklepie są podane w Euro i zawierają podatek VAT (są cenami brutto).
-
Dokonywanie zakupów w Sklepie odbywa się poprzez złożenie zamówienia.
-
Zakup towarów prezentowanych w Sklepie dokonywany jest na warunkach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia, w szczególności po cenie obowiązującej w chwili złożenia zamówienia i na podstawie Regulaminu o treści obowiązującej w chwili złożenia zamówienia. Cena towaru po otrzymaniu elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Klienta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie.
-
Sprzedawca może generować kody rabatowe, które następnie będą udostępniane Kupującym w celach promocyjnych. Kody rabatowe generowane przez Sprzedawcę mogą być wykorzystywane w odniesieniu do wszystkich lub jedynie niektórych towarów dostępnych w Sklepie.
-
Kody rabatowe są jednorazowego użytku i mogą być wykorzystane w terminie wskazanym w wiadomości elektronicznej lub ulotce, otrzymywanej przez Kupującego wraz z kodem rabatowym. Skorzystanie z kodu rabatowego przez Kupującego powoduje obniżenie ceny zakupionych towarów o odpowiedni procent, zgodnie z wiadomością otrzymaną przez Kupującego wraz z kodem rabatowym. Kod rabatowy nie podlega wymianie na gotówkę.
-
Złożenie zamówienia następuje poprzez:
-
zarejestrowanie się na stronie Sklepu, zalogowanie do istniejącego już konta Kupującego lub wypełnienie formularza danych dla klientów niezarejestrowanych, zgodnie z zasadami określonymi w §2,
-
dokonanie wyboru właściwego towaru oraz ilości i dodanie go do koszyka,
-
wyborze płatności i sposobu dostawy zamówienia,
-
kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.
-
-
Do ceny wybranego towaru doliczana jest cena dostawy towaru, zgodnie z wyborem Kupującego. Informacja o kosztach dostawy zostaje podana Kupującemu przed wyborem sposobu dostawy.
-
W trakcie składania zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Kupuję i płacę”, Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klient komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu. Odwołanie albo zmiana złożonego zamówienia jest możliwa zgodnie z ust. 13 poniżej.
-
Osoba fizyczna składająca zamówienie w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, której przyznano zdolność prawną poprzez złożenie zamówienia w Sklepie oświadcza, że jest uprawniona do reprezentowania tej osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej.
-
Po potwierdzeniu złożenia zamówienia Kupujący otrzyma elektroniczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia. W chwili otrzymania przez Kupującego elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia zostaje zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
-
Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
-
Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy lub złożenia zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z podanych czasów realizacji.
-
Możliwe jest odwołanie złożonego zamówienia albo jego zmiana – tzn. zmiana podanych danych osobowych lub szczegółów zamówienia (liczba i rodzaj towarów). Klient może tego dokonać do momentu wysłania zamówienia, wysyłając stosowny e-mail na adres kontaktowy Sklepu. Zapis powyższy nie wyłącza uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy, o którym mowa w §7 poniżej.
-
Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia, a po opłaceniu zamówienia potwierdzi zawarcie umowy na odległość.
-
Sprzedawca wystawia faktury VAT lub paragony fiskalne. Dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) jest dołączany do przesyłki. Ewentualne błędy w danych zawartych w fakturze VAT należy zgłosić w ciągu 7 dni od daty otrzymania faktury.
-
Sprzedawca zobowiązuje się dbać, aby informacje o dostępności podane przy prezentowanych towarach były aktualne. W razie braku dostępności zamówionego towaru Klient otrzyma drogą elektroniczną informację o braku dostępności. W takiej sytuacji Strony ustalą dalszy sposób postępowania (dłuższy okres oczekiwania, częściowa realizacja zamówienia, anulowanie zamówienia, inne).
§4 Płatności
-
Kupujący może wybrać formę płatności za zamówione towary spośród form przedstawionych poniżej:
-
płatność poprzez system płatności PayPal
-
przelew bankowy na konto Sprzedawcy, podane w potwierdzeniu złożenia zamówienia
-
płatność kartą poprzez zewnętrzny system płatności Stripe,
-
-
Wyboru sposobu płatności dokonuje Kupujący w trakcie składania zamówienia.
-
Płatności w formie przelewu bankowego bez pośrednictwa systemów płatności należy dokonać w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania przez Klienta elektronicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W razie braku płatności w powyższym terminie zamówienie zostaje automatycznie anulowane, a umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą ulega automatycznemu rozwiązaniu.
-
Wszystkie informacje niezbędne do dokonania przelewu podawane przez Kupującego w trakcie dokonywania płatności za zamówienie za pośrednictwem podmiotów wskazanych w ust. 1 lit. c) są przesyłane za pośrednictwem i w ramach infrastruktury tego podmiotu używającego bezpiecznych technik. Sprzedawca nie posiada dostępu do powyższych informacji, w szczególności dostępu do numerów kart kredytowych ani kodów CVV i CVC.
-
Karta upominkowa to elektroniczny bon towarowy wydany na okaziciela, upoważniający do jednokrotnego lub wielokrotnego dokonywania zakupów w Sklepie. Każda karta upominkowa zawiera wskazanie jej wartości nominalnej oraz termin ważności.
-
Karty upominkowe mogą być nabywane przez Klientów w taki sam sposób jak towary Sprzedawcy z wykorzystaniem konta Klienta. Dostarczenie karty upominkowej następuje poprzez przesłanie jej elektronicznej wersji na adres e-mail Klienta. Karta jest nieimienna i może być przekazana drugiej osobie, która może z niej skorzystać jako Klient.
-
Karty upominkowe mogą być przekazywane Klientom przez Sprzedawcę lub osoby trzecie jako prezenty lub nagrody w konkursach.
-
W przypadku wykorzystania Karty upominkowej Klient może zapłacić za zamówione towary do wartości nominalnej Karty upominkowej poprzez wpisanie kodu umieszczonego na Karcie upominkowej w przeznaczonym do tego okienku formularza zamówienia.
-
Karta upominkowa może być wykorzystana przez Kupującego najpóźniej w ostatnim dniu oznaczonego na niej terminu ważności.
-
Karta upominkowa może być wykorzystana wielorazowo wyłącznie w razie zakupu towaru o wartości niższej niż wartość nominalna karty upominkowej. W takiej sytuacji Klientowi nie przysługuje zwrot niewykorzystanej części wartości nominalnej, będzie mógł ją jednak wykorzystać w celu zapłaty za inny towar.
-
Karta upominkowa nie podlega wymianie na gotówkę.
-
Ilekroć dojdzie do skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, w ramach której płatność za towar została dokonana przy wykorzystaniu karty upominkowej, Klientowi przysługuje zwrot karty upominkowej o wartości nominalnej odpowiadającej wartości nominalnej karty upominkowej użytej do dokonania pierwotnego zakupu. W wypadku zapłaty za towar o wartości niższej niż wartość nominalna pierwotnej karty upominkowej Klient otrzyma nową kartę upominkową o wartości towaru, którego dotyczy odstąpienie. Klient nie jest uprawniony do żądania w tym zakresie wypłaty w pieniądzu.
§5 Dostawa
-
Dostępne sposoby dostawy zamówionych towarów to: przesyłka pocztowa, przesyłka kurierska, InPost Paczkomaty 24/7.
-
Sklep ma możliwość realizacji dostawy towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - w takim wypadku dostawa będzie wykonywana za pośrednictwem przesyłki kurierskiej.
-
Dostawa towarów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. W przypadku wyboru sposobu dostawy: InPost Paczkomaty 24/7, adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.
-
Wyboru sposobu dostawy dokonuje Klient w trakcie składania zamówienia. Na czas dostawy bezpośredni wpływ ma wybór sposobu dostawy dokonany przez Klienta.
-
Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia zamówienia.
-
Sprzedawca przystępuje do realizacji dostawy zamówionego towaru po zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy płatności Klienta za zamówiony towar.
-
Dostawy przesyłek kurierskich realizowane są w godzinach 9.00 - 17.00 w dni robocze. Dostawy w innych porach realizowane są na życzenie Klienta i mogą wiązać się z dodatkową opłatą - w takich przypadkach należy wyraźnie zaznaczyć w rubryce „Twój komentarz” podczas składania zamówienia, w jakich godzinach powinny być dostarczone towary. O wysokości dodatkowej opłaty Klient zostanie poinformowany w potwierdzeniu zamówienia.
§6 Reklamacje
-
Sprzedający dostarcza Klientom towary zgodne z umową sprzedaży.
-
Wobec Konsumentów oraz Konsumentów-Przedsiębiorców Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili dostarczenia towaru i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.; dalej „Ustawa o prawach konsumenta”), w szczególności jej rozdziału 5a (art. 43a – 43g).
-
W przypadku umów zawieranych z Klientami niebędącymi jednocześnie Konsumentami lub Konsumentami-Przedsiębiorcami, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
-
Celem przyspieszenia rozpoznania reklamacji zaleca się podanie przez Klienta w reklamacji:
-
opis stwierdzonej wady i datę jej stwierdzenia,
-
z którego przewidzianego Ustawą o prawach konsumenta uprawnienia Klient chce skorzystać,
-
danych kontaktowych Klienta, na które Sprzedawca powinien odpowiedzieć na złożoną reklamację,
-
dowodu zakupu towaru podlegającego reklamacji Klienta (np. kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej) – jest to konieczny element do rozpatrzenia reklamacji.
-
-
Wszelkie reklamacje Klient może składać w dowolnej formie. Preferowana jest forma pisemna reklamacji oraz ich składanie na adres siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail contact@n2studio.pl. Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
-
Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni i każdorazowo informuje Klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pomocą wiadomość e-mail.
-
Konsument od dnia 15.02.2016 może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pomocą platformy ODR (pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
-
Reklamacje mogą również dotyczyć funkcjonowania samego Sklepu. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
-
W reklamacji, o której mowa w ust. 9, Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr zamówienia, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
-
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji związanej z funkcjonowaniem Sklepu, o której mowa w ust. 9, w terminie do 14 dni i przekazania informacji o jej rozstrzygnięciu na adres Klienta wskazany w formularzu rejestracyjnym.
§7 Odstąpienie od umowy
-
Klient będący Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą, który zawarł ze Sprzedawcą umowę przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, może, zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta, odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru Klientowi. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
-
Prawo odstąpienia, o którym mowa w ust. 1 powyżej może zostać zrealizowane z wykorzystaniem Oświadczenia o odstąpieniu stanowiącego Załącznik nr 2 do Regulaminu. Załącznik stanowi jedynie wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie jest wiążący dla Klienta. Odstąpienie wymaga formy pisemnej.
-
W przypadku odstąpienia Klienta umowa jest uważana za niezawartą, a Strony dokonują niezwłocznie zwrotu wzajemnych świadczeń.
-
Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, na rachunek bankowy Konsumenta.
-
Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
-
Konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym. Konsument jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez Sklep w sposób chroniący towary przed zniszczeniem (tuby, pudełka, wypełnienia).
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
§8 Ochrona danych osobowych
-
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca (dalej jako „Administrator”). Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”).
-
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, w szczególności zabezpiecza dane osobowe przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, utratą i uszkodzeniem. Komunikacja odbywająca się pomiędzy Sklepem i Klientami jest zabezpieczona protokołem szyfrującym SSL na stronach zawierających dane osobowe.
-
Dane osobowe Kupującego są przetwarzane przez Administratora na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit a) RODO w celu prowadzenia konta w Sklepie internetowym n2studio.pl, za pośrednictwem którego można składać zamówienia,
- art. 6 ust. 1 lit b) RODO w celu realizacji złożonych zamówień,
- art. 6 ust. 1 lit c) RODO, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązków na podstawie przepisów prawa dotyczących okresów przechowywania danych w tym m.in. obowiązków wynikających np. z art. 74 z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz. 591 ze zm.). -
Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Administratora w celu realizacji i promowania usług Sklepu, w tym w szczególności:
-
zawarcia i realizacji umowy sprzedaży (złożenia i realizacji zamówień),
-
zakładania i zarządzania kontem,
-
dokonywania transakcji,
-
wystawienia faktur,
-
obsługi klienta,
-
rozpatrzenia zgłoszonych reklamacji i obsługi zwrotów,
-
dopasowania reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi treściami,
-
przeprowadzania badań i analiz Serwisu między innymi pod kątem funkcjonowania platformy,
-
w celach marketingu bezpośredniego towarów i usług Administratora, w tym przede wszystkim realizacji dobrowolnej usługi bezpłatnego newslettera zawierającego informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
-
przeprowadzenia akcji promocyjnych, programów lojalnościowych i konkursów,
-
wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z usług świadczonych przez Administratora,
-
wykonywania obowiązków wynikających wprost z obowiązujących przepisów prawa.
-
-
Powyższe oznacza, że Administrator przekazuje dane Klienta zewnętrznym podmiotom wspierającym proces zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, w tym w szczególności firmom kurierskim, usługodawcy hostingu internetowego Sklepu, dostawcy usług analitycznych, przechowywania danych, retargetingu, sieci afiliacyjnych oraz podmiotom pośredniczącym w rozliczaniu płatności. W takim przypadku podmioty te nie są upoważnione do wykorzystywania danych w swoim imieniu, a wyłącznie na potrzeby Administratora i Sklepu.
-
Administrator może udostępniać podmiotom trzecim dane w formie zanonimizowanej, które nie identyfikują konkretnego Klienta, a służą poprawie wyświetlanej treści w Sklepie, dopasowaniu reklam oraz dotarciu do Klienta poza Sklepem.
-
Administrator może przetwarzać dane osobowe w następującym zakresie: imię i nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, adres zamieszkania (siedziby przedsiębiorcy), numer rachunku bankowego. W przypadku przedsiębiorców Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Klienta.
-
Administrator może ponadto przetwarzać dane eksploatacyjne w zakresie adresu IP urządzeń Klienta w celach technicznych, statystycznych oraz w celu udoskonalania funkcjonalności Sklepu.
-
Podanie przez Klienta danych osobowych jest konieczne, aby dokonać zakupy. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że dokonanie zakupów będzie niemożliwe. Podstawą przetwarzania powyższych danych w celach marketingu bezpośredniego jest uprzednia zgoda Klienta lub wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora.
-
W zakresie podstawy prawnej opartej na zgodzie (art. 6 ust. 1 lit a), dane osobowe Kupującego będą przetwarzane do czasu cofnięcia przez Kupującego zgody. Kupujący posiada prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
W zakresie podstaw prawnych nieopartych na zgodzie (art. 6 ust. 1 lit b i art. 6 ust. 1 lit c RODO) dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres trwania umowy oraz po nim do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z tej umowy lub wypełnienia obowiązków nałożonych przepisami prawa.
-
Klient posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
-
Klient posiada prawo do sprzeciwu odnośnie profilowania danych – Klient może wystąpić do Administratora o wyłączenie profilowania (personalizacji) oferty Sklepu oraz związanych z tym działań marketingowych.
-
Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie dotyczące danych osobowych Klienta narusza obowiązujące przepisy prawa.
-
W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, żądania przeniesienia danych lub niepodlegania pod decyzję opierającą się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie miesiąca od otrzymania żądania przez Administratora, zostanie udzielona informacja o działaniach podjętych w związku z żądaniem Klienta.
-
Użytkownik może skontaktować się z osobą nadzorującą przetwarzanie danych osobowych przez Administratora drogą elektroniczną pod adresem e-mail: contact@n2studio.pl.
-
Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy usunięcia danych Klienta, w przypadku gdy ich zachowanie jest wymagane przez obowiązujące przepisy prawa lub niezbędne w celu realizacji roszczeń.
-
Administrator może przetwarzać zawarte w plikach typu cookies dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Sklepu. Pliki cookies używane są w różnych celach, które można podzielić na następujące typy:
-
-
funkcjonalne (zapamiętywanie danych związanych z dostępnymi w Sklepie formularzami, w szczególności formularzem rejestracji i formularzem zamówienia oraz danych koszyka),
-
bezpieczeństwo (uwierzytelnianie, w tym identyfikacja zalogowanego użytkownika, zapewnienia bezpieczeństwa transakcji),
-
personalizacja (weryfikacja i dostosowanie funkcjonalności i wyglądu Sklepu do preferencji odwiedzających),
-
statystyki (tworzenie statystyk dla potrzeb Sprzedającego, w tym w ramach współpracy z zewnętrznymi podmiotami),
-
marketing (stosowanie reklam displayowych w oparciu o Google Analytics w zakresie usługi remarketingu. Użytkownik może zablokować usługę Analytics dla reklam displayowych oraz dostosowywać reklamy w sieci reklamowej Google w za pośrednictwem Menedżera preferencji reklam na stronach Google).Pliki cookie wskazane w ust. 18 należące do typu a) i b) są niezbędne, aby użytkownik mógł korzystać z pełnej funkcjonalności Sklepu. Zbierają i przechowują następujące dane osobowe powiązane z Klientem: imię, nazwisko, zaszyfrowane hasło, adres e-mail powiązany z kontem Klienta.Odwiedzający strony internetowe Sklepu ma prawo nie zaakceptować korzystania z plików cookies. W takich przypadkach niektóre funkcjonalności Sklepu mogą mieć ograniczone działanie.
-
-
Odwiedzający ma możliwość wyrażenia braku takiej zgody na przykład poprzez wyłączenie możliwości zapisywania plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.
§9 Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć, reprodukcji i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sprzedawcy. Wszelkie prawa do Sklepu, w szczególności majątkowe prawa autorskie do projektu graficznego Sklepu, prawa własności intelektualnej, prawa do nazwy Sklepu, domeny, logotypów, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem lub za pisemną zgodą Sprzedawcy.
§10 Newsletter
-
Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym, w pop-upie na stronie głównej lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce w stopce strony. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę.
-
Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie poprzez kliknięcie stosownego linku znajdującego się w treści każdego Newslettera lub poprzez wysłanie maila na contact@n2studio.pl.
§11 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie stosuję się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego. Dla Klienta będącego Konsumentem zamieszkującego w państwie członkowskim Unii Europejskiej stosuje się również wszelkie obowiązujące przepisy ustawowe tego państwa.
-
Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 ze zm.). Klient będący Konsumentem zamieszkujący w państwie członkowskim Unii Europejskiej może wszcząć postępowanie przeciwko Sprzedawcy w związku z umową przed sądem w Polsce, państwie siedziby Sprzedawcy, bądź przed sądami właściwymi dla państwa zamieszkania Konsumenta.
-
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i potwierdzenia jego akceptacji przy składaniu zamówienia.
-
Klient ma prawo pobrać ze strony internetowej Sklepu treść Regulaminu w pliku pdf i zapisać ją na własnym nośniku danych.
-
Sklep ma prawo do zmiany Regulaminu. O wszelkich zmianach Sklep będzie informować poprzez zamieszczenie informacji na stronie Sklepu, w przypadku użytkowników zapisanych do Newslettera lub posiadających aktywne konto w Sklepie – w formie wiadomości mailowej. Zmiany Regulaminu wejdą w życie z upływem 14 dni od poinformowania Klientów.
-
W przypadku akceptacji zmian Regulaminu nie jest wymagane podejmowanie przez Klienta dodatkowych czynności. W przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia i Klient proszony będzie o przesłanie oświadczenia w tym zakresie na adres contact@n2studio.pl. Z momentem otrzymania oświadczenia o braku akceptacji nowego Regulaminu Sprzedawca usunie posiadane przez Klienta konto w Sklepie. O usunięciu konta Klient zostanie poinformowany w osobnej wiadomości.