Regulamin
Zwroty i reklamacje
Zwroty
​
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciÄ…gu 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Prosimy o kontakt mailowy i podanie informacji o chÄ™ci zwrotu towaru. W odpowiedzi wyÅ›lemy Ci instrukcjÄ™ wraz z formularzem zwrotu. Możesz również pobrać formularz samodzielnie: Formularz zwrotu
Zwracany produkt prześlij na adres:
​
n2studio.pl Nikolaos Karampotis
ul. Klonowa 1471
Jasienica 43-385
z dopiskiem „n2studio – reklamacja”
​
Zwrot towaru realizowany jest na Twój koszt, nie odbieramy przesyÅ‚ek „za pobraniem”.
Zwracany produkt nie może nosić Å›ladów użytkowania - musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysÅ‚any w sposób chroniÄ…cy go przed zniszczeniem (tuby, pudeÅ‚ka, wypeÅ‚nienia).
W przypadku niespeÅ‚nienia tych warunków, zwrot produktu może zostać nieprzyjÄ™ty.
JeÅ›li towar nie zostaÅ‚ uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym – poinformujemy CiÄ™ o pozytywnym rozstrzygniÄ™ciu i dokonamy zwrotu pieniÄ™dzy do 14 dni od daty otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy.
​
Możemy wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.
​
Zwrotu płatności dokonamy tą samą drogą, jaką dokonano zakupu.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze wzglÄ™du na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), poinformujemy CiÄ™ o tym i w ciÄ…gu 7 dni roboczych odeÅ›lemy Ci produkt, pokrywajÄ…c koszt przesyÅ‚ki..
Wymiana
​
JeÅ›li nie pasuje Ci rozmiar lub z innych wzglÄ™dów chcesz wymienić towar - zÅ‚óż ponowne zamówienie. Produkt, który chcesz wymienić, odeÅ›lij do nas jako zwrot. SzczegóÅ‚owe instrukcje znajdziesz powyżej.
Reklamacje
​
1. Zniszczone opakowanie
Przed odebraniem przesyÅ‚ki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie ulegÅ‚o uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi Å›lady uszkodzenia, nie przyjmuj przesyÅ‚ki i w obecnoÅ›ci kuriera sporzÄ…dź protokóÅ‚ szkód, a nastÄ™pnie skontaktuj siÄ™ nami.
​
ProtokóÅ‚ szkód powinien zawierać: datÄ™, godzinÄ™ dostawy oraz opis szkód. Sprawdzenie przesyÅ‚ki przy odbiorze jest niezbÄ™dnym warunkiem uwzglÄ™dnienia ewentualnych roszczeÅ„ z tytuÅ‚u utraty lub uszkodzenia przesyÅ‚ki w transporcie.
2. Z paczkÄ… wszystko ok, ale produkt jest wadliwy
Jeżeli towar jest fabrycznie uszkodzony lub niezgodny z opisem, wyślij nam maila z opisem i zdjęciem wadliwego towaru na contact@n2studio.pl. Być może zdjęcia będą wystarczającą podstawą do rozpatrzenia reklamacji.
WypeÅ‚nij Formularz zgÅ‚oszenia reklamacji, opisz szczegóÅ‚owe powody reklamacji produktu, preferowanÄ… formÄ™ rekompensaty, a także adres zwrotny.
JeÅ›li zdjÄ™cia nie bÄ™dÄ… wystarczajÄ…cÄ… podstawÄ… - wyÅ›lij nam wadliwy produkt, a w ciÄ…gu 14 dni od otrzymania przesyÅ‚ki, poinformujemy CiÄ™ mailowo o wyniku postÄ™powania reklamacyjnego. W przypadku uznania zgÅ‚oszonej reklamacji, w ciÄ…gu 7 dni roboczych od dnia podjÄ™cia decyzji, towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, peÅ‚nowartociowy lub zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.
​
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnionÄ…, przekażemy Ci szczegóÅ‚owe uzasadnienie podjÄ™tej decyzji i w ciÄ…gu 14 dni roboczych odeÅ›lemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci dokonamy przy użyciu takich samych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y użyte w pierwotnej transakcji.
Reklamowane towary należy wysÅ‚ać na adres n2studio, na swój koszt:
n2studio.pl Nikolaos Karampotis
ul. Klonowa 1471
Jasienica 43-385
z dopiskiem „n2studio – reklamacja”
Nie odbieramy przesyÅ‚ek „za pobraniem”
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: contact@n2studio.pl lub telefonicznie: 501 142 976.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamacjÄ™.