top of page
Regulamin

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

​

Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciÄ…gu 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Prosimy o kontakt mailowy i podanie informacji o chÄ™ci zwrotu towaru. W odpowiedzi wyÅ›lemy Ci instrukcjÄ™ wraz z formularzem zwrotu. Możesz również pobrać formularz samodzielnie: Formularz zwrotu

Zwracany produkt przeÅ›lij na adres: 

​

n2studio.pl Nikolaos Karampotis
ul. Klonowa 1471 

Jasienica 43-385
z dopiskiem „n2studio – reklamacja”

​

Zwrot towaru realizowany jest na Twój koszt, nie odbieramy przesyÅ‚ek „za pobraniem”.

Zwracany produkt nie może nosić Å›ladów użytkowania - musi zostać dostarczony w stanie niezmienionym i wysÅ‚any w sposób chroniÄ…cy go przed zniszczeniem (tuby, pudeÅ‚ka, wypeÅ‚nienia).


W przypadku niespeÅ‚nienia tych warunków, zwrot produktu może zostać nieprzyjÄ™ty.

JeÅ›li towar nie zostaÅ‚ uszkodzony i jest w stanie nienaruszonym – poinformujemy CiÄ™ o pozytywnym rozstrzygniÄ™ciu i dokonamy zwrotu pieniÄ™dzy do 14 dni od daty otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy.

​

Możemy wstrzymać siÄ™ ze zwrotem pÅ‚atnoÅ›ci do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

​

Zwrotu płatności dokonamy tą samą drogą, jaką dokonano zakupu.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze wzglÄ™du na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), poinformujemy CiÄ™ o tym i w ciÄ…gu 7 dni roboczych odeÅ›lemy Ci produkt, pokrywajÄ…c koszt przesyÅ‚ki..

 

Wymiana

​

JeÅ›li nie pasuje Ci rozmiar lub z innych wzglÄ™dów chcesz wymienić towar - zÅ‚óż ponowne zamówienie. Produkt, który chcesz wymienić, odeÅ›lij do nas jako zwrot. SzczegóÅ‚owe instrukcje znajdziesz powyżej.

 

Reklamacje

​

1. Zniszczone opakowanie

Przed odebraniem przesyÅ‚ki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie ulegÅ‚o uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie nosi Å›lady uszkodzenia, nie przyjmuj przesyÅ‚ki i w obecnoÅ›ci kuriera sporzÄ…dź protokóÅ‚ szkód, a nastÄ™pnie skontaktuj siÄ™ nami.

​

ProtokóÅ‚ szkód powinien zawierać: datÄ™, godzinÄ™ dostawy oraz opis szkód. Sprawdzenie przesyÅ‚ki przy odbiorze jest niezbÄ™dnym warunkiem uwzglÄ™dnienia ewentualnych roszczeÅ„ z tytuÅ‚u utraty lub uszkodzenia przesyÅ‚ki w transporcie.

2. Z paczkÄ… wszystko ok, ale produkt jest wadliwy

Jeżeli towar jest fabrycz­nie uszko­dzony lub nie­zgodny z opisem, wyÅ›lij nam maila z opisem i zdjÄ™ciem wadliwego towaru na contact@n2studio.pl. Być może zdjÄ™cia bÄ™dÄ… wystarczajÄ…cÄ… podstawÄ… do rozpatrzenia reklamacji.


WypeÅ‚nij Formularz zgÅ‚oszenia reklamacji, opisz szczegóÅ‚owe powody reklamacji produktu, preferowanÄ… formÄ™ rekompensaty, a także adres zwrotny.

JeÅ›li zdjÄ™cia nie bÄ™dÄ… wystarczajÄ…cÄ… podstawÄ… - wyÅ›lij nam wadliwy produkt, a w ciÄ…gu 14 dni od otrzymania przesyÅ‚ki, poinformujemy CiÄ™ mailowo o wyniku postÄ™powania reklamacyjnego. W przypadku uznania zgÅ‚oszonej reklamacji, w ciÄ…gu 7 dni roboczych od dnia podjÄ™cia decyzji, towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, peÅ‚nowartociowy lub zwrócimy Ci równowartość ceny towaru.

​

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnionÄ…, przekażemy Ci szczegóÅ‚owe uzasadnienie podjÄ™tej decyzji i w ciÄ…gu 14 dni roboczych odeÅ›lemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Zwrotu pÅ‚atnoÅ›ci dokonamy przy użyciu takich samych sposobów pÅ‚atnoÅ›ci, jakie zostaÅ‚y użyte w pierwotnej transakcji.

Reklamowane towary należy wysÅ‚ać na adres n2studio, na swój koszt:


n2studio.pl Nikolaos Karampotis
ul. Klonowa 1471 

Jasienica 43-385
z dopiskiem „n2studio – reklamacja”

 

Nie odbieramy przesyÅ‚ek „za pobraniem”

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: contact@n2studio.pl lub telefonicznie: 501 142 976.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamacjÄ™.

bottom of page